Ajánlat kiválasztás

Témakör

Értékesítői team coaching és shadowing

Az értékesítő rutintevékenységein keresztül befolyásolja az eladási folyamatot. Mindennapi aktivitásán, döntésein, hozzáállásán, az ügyfeleivel való bánásmódján és rátermettségén nagyban múlik a szervezet sikere. A mindezekre ható folyamat csoportmunkából, és tanácsadói megfigyeléssel (shadowing) kísért tudatos tapasztalatszerzésből áll.

Nagycsoportos módszerspecifikus tréning

A nagycsoportos módszerek akkor jelentenek megoldást, amikor a lineáris gondolkodás, a vezetők ráhatása és kompetenciái, valamint az egyének tudása, felkészültsége vagy eltökéltsége nem elegendő a továbblépéshez. Minél nagyobb létszámú vállalatról, illetve minél összetettebb és fenyegetőbb problémáról van szó, a hagyományos, hierarchikus szervezeti működésben a tisztánlátás hiánya annál inkább válhat a megoldás akadályává. Az ilyen esetekben mindig felértékelődnek azok a megoldások, amelyektől átütő hatás várható.

On the job módszerspecifikus tréning

Az on the job módszerek nem csak a tréningekkel kapcsolatban, hanem többek között az új munkatársak felvétele után, az orientáció és a betanítás időszakában, vagy a munkaköri átalakítások esetében is alkalmazhatók. Legfőbb hasznuk, hogy segítségükkel pontosan felmérhető a korábbi és az aktuális fejlesztői folyamatok eredményessége és személyre szabottan alakítható a fejlesztési folyamat.

Csoportos vezetői kompetencia felmérés és fejlesztés – coaching, tesztek, tréning megoldások kombinációja

A megfelelő szakmai képzettség mellett a vezetői pozíció eredményes betöltéséhez a szervezeti eredményességet akadályozó problémák felismerésére, és azok megoldásában vállalt felelősség megfelelő megosztására, önismeretre, szemléletbeli és gyakorlati felkészültségére is szükség van. A fejlesztésben ezekre a területekre koncentrálunk és lehetőséget teremtünk a fejlődni vágyó vezetőknek a szükséges lépések felismeréséhez.

Értékesítési eredményesség felmérés és fejlesztés – coaching, tesztek, tréning megoldások kombinációja

Az értékesítő rátermettségén, hozzáállásán, rutin tevékenységein, aktivitásán, döntésein, az ügyfeleivel való bánásmódján múlik a szervezet sikere. A felmérések megmutatják az értékesítők azon készségeit, amelyeket fejlesztve eredményesebbé válhatnak. Az idő és költség ráfordítások legjobb megtérülése érdekében alkalmazott nyolc, egymás hatékonyságát kiegészítő megoldás elsősorban a kommunikációs, valamint az együttműködési készségekre hatnak. Cél az önismereti fejlődéssel, a személyes értékrenddel és az ezekből következő mindennapi szokásokkal, viselkedésbeli és gondolkodásbeli sémákkal összefüggő változások beindítása.
Scroll to Top