Ajánlat kiválasztás

Témakör

Egyéni coaching szemléletű konzultáció

A coaching szemléletű konzultáció egy eszköz a munkahelyi, életvezetési elakadások megoldásában, konfliktus és döntéshelyzetek kezelésben. A konzulens a támogató munkamód során alkalmazza a humánerő képzés és fejlesztés, munkapszichológia, vezetés, munkaerő kiválasztás, szervezetfejlesztés szakterületekre vonatkozó szakmai kompetenciáit is. A fókuszban a tudatosság, a tisztánlátásra való törekvés, a munkaköri kompetenciák bővítése és a személyes felelősségvállalás áll.

Egyéni coaching

Olyan együttműködési folyamat coach és kliense között, amely az önismereti fejlődést, az önálló problémamegoldó, problémakezelő képességet és az integritás kibontakoztatását támogatja a személyes eredményesség fejlődése érdekében. Hatékony módszer, a „vezetői én” fejlesztéséhez, melyet vezetési, életvezetési elakadások esetén érdemes igénybe venni.

Egyéni szupervízió

Olyan célzott tanulási folyamatról van szó, melynek lényege a problémák érzelmi terheinek feldolgozása, illetve az önreflexiós képesség kialakítása, fejlesztése. Célja a kliens szakmai éleslátásának megőrzése, pszichés túlterhelésének megelőzése, vagy a túlterhelés következményeinek kezelése, a lelki teherbíró képesség fejlesztése.

Egyéni vezetői eredményesség fejlesztés – coaching és teszt megoldások kombinációja

A vezetői életpályán felmerülő problémák, döntéshelyzetek és elakadások kezelésének különösen hatékony eszközéről van szó. A módszer magában foglalja az objektív felmérő és elemző eszközök használatát, a tényszerű ismeretátadást és az önismereti fejlődés támogatását.

Egyéni munkavállalói eredményesség fejlesztés – coaching és teszt megoldások kombinációja

A munkavégzéssel kapcsolatosan felmerülő problémák, munkahelyi döntéshelyzetek és elakadások kezelésének különösen hatékony eszközéről van szó. Magában foglalja az objektív felmérő és elemző eszközök használatát, a tényszerű ismeretátadást az önismereti fejlődés támogatását.

Coaching szemléletű konzultáció

Célja lehet szervezetfejlesztési folyamatban a vezető támogatása, vagy egy vezetői problémakezelés felgyorsítása. A módszer a vezetői kompetencia-fejlesztésben, illetve a szervezeti együttműködés javításában is hatékony.

Vezetői szupervízió

Alkalmazása indokolt folyamatos, hosszabb távú támogatásként a munkabírás fenntartása, a munkavégzés eredményessége érdekében, vagy a munkával kapcsolatos, illetve a kifejezetten a vezetői működéssel összefüggő elakadásokban, teljesítménymenedzsmentben.

Vezetői coaching

A vezetői elakadások kezelésében, a vezetői, szervezeti eredményesség növelésében és a szervezeti együttműködés javításában kiemelkedő hatékonyságú támogató-fejlesztő módszer. Fókuszában a tudatosság, a tisztánlátásra való törekvés és a felelős együttműködés áll.

Vezetői shadowing

A cél lehet egy konkrét készség továbbfejlődésének támogatása (például előadás, értekezlet vezetése, teljesítményértékelés levezetése, stb.), vagy bizonyos vezetői, szervezeti problémák hátterének, okainak feltárása, illetve egy coaching folyamat előkészítése vagy a tréningeket követő implementációs szakasz támogatása is. A shadow-coach – mint külső, objektív szemlélő – valós helyzetekben, pontosan dokumentált megfigyeléseinek feldolgozásán keresztül fejlődhet a vezető.

Vezetői konzultáció és shadowing

Egyéni vezetői-kompetencia fejlesztés coaching módszerekkel. Magában foglalja a tényszerű ismeretátadás, az önismereti fejlődés, a munkaköri problémák és elakadások kezelésének és a mindennapi gyakorlatban szerzett tapasztalatok felhasználásával, az önfejlesztő tanulás elemeit. A konzultáció sorozat adja az együttműködés tengelyét, a shadowing pedig lehetővé teszi, hogy a valós munkahelyzetekben feltáruló működésmódok azonosítása és visszajelzése révén felgyorsítsuk a változási folyamatot.

Vezető - beosztott illeszkedés felmérés és elemzés

A dolgozói eredményesség növelésével, átszervezéssel, előléptetéssel, elbocsájtással, készség- és szervezetfejlesztéssel, vezetőváltással, munkaerő felvétellel kapcsolatos döntésekben érdemes alkalmazni. Segít a vezetőnek abban, hogy felmérje, megelőzze, vagy kezelje a beosztottai elégedetlenségét. Információt nyújt ahhoz, hogy személyre szabottan vezesse beosztottait, ezzel elkötelezze, motiválja a jól teljesítő, a szervezet számára értékes munkatársakat.
Scroll to Top