Ajánlat kiválasztás

Témakör

Egyéni coaching

Olyan együttműködési folyamat coach és kliense között, amely az önismereti fejlődést, az önálló problémamegoldó, problémakezelő képességet és az integritás kibontakoztatását támogatja a személyes eredményesség fejlődése érdekében. Hatékony módszer, a „vezetői én” fejlesztéséhez, melyet vezetési, életvezetési elakadások esetén érdemes igénybe venni.

Vezetői coaching

A vezetői elakadások kezelésében, a vezetői, szervezeti eredményesség növelésében és a szervezeti együttműködés javításában kiemelkedő hatékonyságú támogató-fejlesztő módszer. Fókuszában a tudatosság, a tisztánlátásra való törekvés és a felelős együttműködés áll.

Team coaching

Rendszerszemléletű módszer, amelyben egyének vesznek részt, de a csapat egészének elakadásait, nehézségeit állítjuk a középpontba. Célja lehet egy bizonyos működési terület fejlesztése (pl: team együttműködés, munkacsoportok közötti kommunikáció, határidők betartása, stb.), szervezetek összeolvadási folyamatának támogatása, vagy bizonyos szervezeti problémák hátterének, okainak feltárása, illetve kultúraváltási folyamat előkészítése vagy szervezet, illetve kompetenciafejlesztő tréningeket követő implementáció.

Vezetői team coaching

A résztvevőkre a coach elsősorban csapattagként tekint. A kliens tehát maga a csapat. Vezetői teamek teljesítmény, vagy kommunikációs zavaraiban, szemléletbeli eltérés, nem kellően tisztázott a célok, vagy bizonyos konfliktusok ismétlődése esetén különösen eredményes.

Értékesítői team coaching

A rendszerszemléletű fejlesztésben egyének vesznek részt, de a coach elsősorban csapattagként tekint rájuk. Csoportos együttműködésben foglalkozunk a csapat egészének elakadásaival, nehézségeivel. A közösen megfogalmazott célok érdekében az értékesítői eredményességért való felelősségvállalás, a „belső vezetői” hozzáállás kialakítása áll a fókuszban.

Csoport coaching

Az egyik leghatékonyabb megoldásközpontú csoportos fejlesztés. Ellentétben a tematikus kompetencia-fejlesztő tréningekkel, ahol a téma áll a középpontban, a csoport coaching esetében a fókuszban az egyén önismereti fejlődése és a felelősségvállalás áll.

Vezetői shadowing

A cél lehet egy konkrét készség továbbfejlődésének támogatása (például előadás, értekezlet vezetése, teljesítményértékelés levezetése, stb.), vagy bizonyos vezetői, szervezeti problémák hátterének, okainak feltárása, illetve egy coaching folyamat előkészítése vagy a tréningeket követő implementációs szakasz támogatása is. A shadow-coach – mint külső, objektív szemlélő – valós helyzetekben, pontosan dokumentált megfigyeléseinek feldolgozásán keresztül fejlődhet a vezető.

Értékesítői team coaching és shadowing

Az értékesítő rutintevékenységein keresztül befolyásolja az eladási folyamatot. Mindennapi aktivitásán, döntésein, hozzáállásán, az ügyfeleivel való bánásmódján és rátermettségén nagyban múlik a szervezet sikere. A mindezekre ható folyamat csoportmunkából, és tanácsadói megfigyeléssel (shadowing) kísért tudatos tapasztalatszerzésből áll.

Vezetői team coaching és shadowing

A csoportos együttműködés fejlődését támogató rendszerszemléletű módszer, amelyben egyének vesznek részt, de a coach elsősorban csapattagként tekint rájuk. Egy vezetői team részvételére épített folyamat, amely az egyes team coaching alkalmak csoportmunkájából és a köztes napokban zajló tanácsadói megfigyeléssel (shadowing) is kísért tudatos tapasztalatszerzésből áll.
Scroll to Top